Copyright © Merhaba Annelik
Design by Dzignine
1 Eylül 2013 Pazar

Hırvatistan (Genel Bilgiler)

Sizlere 1 haftalık Hırvatistan rotamızı özet ve  işinize yarayacak şekilde paylaşacağım. Ben planlama yaparken Dubrovnik üzerinden çok fazla bir rota bulmamamıştım. Umarım size fikir verebilirim.

Gezi Dönemi : 13Eylül2011 – 20Eylül2011

Plan : 3 gün Dubrovnik, 3 gün Hvar, 1 gün Split


Hırvatistan rotası














Havayolları : Croatia Havayolları

Genel İzlenimler :
  • Hırvatistan deyince herkesin aklına ilk olarak Dubrovnik gelir. Fakat sadece Dubrovnik'e odaklanmadan, ülkenin diğer şehirlerini de gezmeyi öneririm.
  • Biz tur ile gitmedik, kendi turumuzu kendimiz yaptık. Hiç bir sıkıntı çıkmadı.
  • Ağustos ayı Avrupa'nın tatil olduğundan dolayı çok yoğun oluyormuş. Eylül ilk haftası ideal bir zaman. 3.haftaya kalınca hava bozuyor.
  • Konaklama için çok fazla seçenek var. Genelde evlerin odaları kiralanıyor hem de çok ucuz. Biz balayı için gittiğimizden otelde kalmak istedik. Ben bütün rezervasyonları booking.com'da yaptım. Her rezervasyona da balayı çifti olduğumuzu söyledim. Kaldığımız 4 farklı otel de bize daha iyi odalarını verdiler.
  • Yemekler büyük porsiyonlu ve çok leziz. Deniz ürünleri bol ve ucuz.
  • Yaptığımız geziden bütçe anlamında da yararlanabilmeniz için para birimlerini Eur olarak belirteceğim. Böylece diğer Avrupa ülkeleri ile de kıyaslamış olursunuz.
  • Dalmaçya kıyıları kayalık olacağından yanınıza deniz ayakkabısı almanızı öneririm (Decathlon'da uygun fiyata satılıyor).




0 yorum:

Yorum Gönder